Verekeskus – LÕIME UUSI VEREGRUPPE!

Mis on meie üks kõige suuremaid varasid? On vastuvaidlematu, et üheks variandiks on tervis. Kuid meil on ka midagi käega katsutavamat, millele saab tervisega seoses tähelepanu pöörata. Selleks on – veri. Samas kõigile ei pruugi seda alati õigel ajal jätkuda. Seetõttu ongi tähtis, et veredoonorluse vallas toimiks meil „jagamismajandus“. Selle käigushoidmiseks on aga vaja luua kampaaniaid, mis kutsuksid inimesi verd annetama. Just ühe sellise kampaania me Eesti verekeskuste jaoks tegimegi.

veel samal teemal

Hellus_thumbnail_1080x1080
#HELLUSEHOOG – südameid soojendav kampaania
screenshot-2020-10-28-at-15.58.54
AHHAA turunduskampaania
untitled-1-1
Edukas lumesahakampaania tõestas taas, et huumor töötab.
digital-partnerid
Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.

Hea toode ei torka ilusa kuueta liialt silma. Sa ei taha, et sinu toode poelettidel konkurentide varju jääks. Disainime uued pakendid või anname vanadele värske hingamise.
Paneme tiimisiseselt ajud kokku ning leiame parima viisi, kuidas sinu toodet reklaamida. Alates strateegiast, sõnumitest ja kujundusest kuni kampaania elluviimiseni.

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.