AHHAA turunduskampaania

Teaduskeskus AHHAA eesmärgiks oli võimalikult nutikalt turundada ja kommunikeerida näitust foobiatest ja ebaproportsionaalsetest hirmudest (ning kutsuda võimalikult palju külastajaid AHHAAsse) ajal, mil koroonaviiruse esimene laine oli just lõppenud.

veel samal teemal

Verekeskus_thumbnail_1080x1080
Verekeskus - LÕIME UUSI VEREGRUPPE!
Hellus_thumbnail_1080x1080
#HELLUSEHOOG – südameid soojendav kampaania
untitled-1-1
Edukas lumesahakampaania tõestas taas, et huumor töötab.
digital-partnerid
Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.

Hea toode ei torka ilusa kuueta liialt silma. Sa ei taha, et sinu toode poelettidel konkurentide varju jääks. Disainime uued pakendid või anname vanadele värske hingamise.
Paneme tiimisiseselt ajud kokku ning leiame parima viisi, kuidas sinu toodet reklaamida. Alates strateegiast, sõnumitest ja kujundusest kuni kampaania elluviimiseni.

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.