ET

AHHAA turunduskampaania

Teaduskeskus AHHAA eesmärgiks oli võimalikult nutikalt turundada ja kommunikeerida näitust foobiatest ja ebaproportsionaalsetest hirmudest (ning kutsuda võimalikult palju külastajaid AHHAAsse) ajal, mil koroonaviiruse esimene laine oli just lõppenud.

Sihtgrupiks valis AHHAA esmakordselt teadlikult teadlikult ka teismelised ja noored lastetud täiskasvanud. Suve lõpus selgus, et sihtimine täitis eesmärki. Lisaks sihiti resultatiivselt ka tavapärast sihtgruppi – pereemasid vanuses 25-40. AHHAA pälvis EASi aasta turundusteo konkursil II koha. 

Kampaania loomisel ja täideviimisel kaasati mitmeid osapooli ning meie roll selles oli videoreklaami “Tule, kui julged” loomine. Seeda videot kuvasime Instagrami story formaadina ning lisaks viisime ühe kuu jooksul läbi story quiz formaadis kampaania, mille puhul lisasime iga päev ühe foobiatega seotud küsimuse ning millele kasutajad said vastata. Lisaks toetasime kampaaniat Google Display bänneritega.

Kokkuvõttes näidati quiz formaadi story’sid AHHAA Instagrami fännidele üle 15 500 korra ning keskmiselt vaadati ühte quiz‘i üle 550 kasutaja poolt. Ligi 63% inimestest liikusid paremale, et näha järgmisi küsimusi. Makstud Instagrami ja Facebook story reklaamidega aga jõudsime üle  1 150 000 korra inimeste uudisvoogu. Kusjuures kodulehe liiklus kasvas kampaaniaperioodil 76% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga.

Kliendi tagasiside kampaaniale on järgmine: näituse „Ahhaa, foobiad!“ kahe avakuu (juuni ja juuli) külastatavus oli väga suur. Ebakindla koroonaaja ja külastajapiirangute (keskuses tohtis korraga viibida 500 inimest) kiuste käis AHHAAs juulis üle 44 000 inimese, mis on keskuse kõigi aegade rekordkuu. Eelmise aasta juulis käis AHHAAs 26 000 külastajat.

Autor: Mari-Helena Toompere

Digiturunduse projektijuht

JAGA POSTITUST

veel samal teemal

Verekeskus_thumbnail_1080x1080
Verekeskus - LÕIME UUSI VEREGRUPPE!
Hellus_thumbnail_1080x1080
#HELLUSEHOOG – südameid soojendav kampaania
screenshot-2020-10-28-at-15.58.54
AHHAA turunduskampaania
nd_hs_blogi01
Uus ajastu Hiiumaa spordis sündis koostöös Nobel Digitaliga
untitled-1-1
Edukas lumesahakampaania tõestas taas, et huumor töötab.
digital-partnerid
Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi
shutterstock_1171592476
Mis on bränd?

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.

Hea toode ei torka ilusa kuueta liialt silma. Sa ei taha, et sinu toode poelettidel konkurentide varju jääks. Disainime uued pakendid või anname vanadele värske hingamise.
Paneme tiimisiseselt ajud kokku ning leiame parima viisi, kuidas sinu toodet reklaamida. Alates strateegiast, sõnumitest ja kujundusest kuni kampaania elluviimiseni.

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.