#HELLUSEHOOG – südameid soojendav kampaania

Koroonapandeemiast taastuvas ning suures osas digitaalsetesse avarustesse kolinud 2022. aasta maailmas oli vajadus väikese rõõmupiisakese järele. Selleks saigi loodud ühele Eesti suurimale toidutööstuse ettevõttele Tere AS sotsiaalmeedia kampaania #hellusehoog. Kampaania eesmärgiks oli toetada Tere populaarset piimatoodete sarja Hellus ning anda sellele täiendav tõuge, mis aitaks konkurentidest eristuda ja silma paista.

veel samal teemal

Verekeskus_thumbnail_1080x1080
Verekeskus - LÕIME UUSI VEREGRUPPE!
screenshot-2020-10-28-at-15.58.54
AHHAA turunduskampaania
untitled-1-1
Edukas lumesahakampaania tõestas taas, et huumor töötab.
digital-partnerid
Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.

Hea toode ei torka ilusa kuueta liialt silma. Sa ei taha, et sinu toode poelettidel konkurentide varju jääks. Disainime uued pakendid või anname vanadele värske hingamise.
Paneme tiimisiseselt ajud kokku ning leiame parima viisi, kuidas sinu toodet reklaamida. Alates strateegiast, sõnumitest ja kujundusest kuni kampaania elluviimiseni.

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.