ET

Politsei- ja Piirivalveamet – joobes juhtimise vastane kampaania

Lõime kampaania, mille eesmärk oli näidata inimestele tagajärgi, kui nad istuvad pärast alkoholi tarvitamist rooli ning põhjustavad õnnetuse. Häbi. Süütunne. Vigastused. Võlad. Isegi vangla. Sõnumid olid mängulised, suunatud konkreetselt erinevatele sihtgruppidele ning tagajärgi selgelt piltlikustavad. Meie ideega tulid kaasa nii väiksemad kui ka suuremad ettevõtted. Kampaaniat toetasid: ERGO Kindlustus, Circle K, Smartpost Itella, Maru Betoonitööd, Tööriistamaailm, Saint-Gobain Sekurit, Glassdrive ja Ice Power. Meid nõustasid: Transpordiamet ning Politsei- ja Piirivalveamet.
Joobes juhtimise vastase kampaania case study
JAGA SOTSIAALMEEDIAS

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.

Hea toode ei torka ilusa kuueta liialt silma. Sa ei taha, et sinu toode poelettidel konkurentide varju jääks. Disainime uued pakendid või anname vanadele värske hingamise.
Paneme tiimisiseselt ajud kokku ning leiame parima viisi, kuidas sinu toodet reklaamida. Alates strateegiast, sõnumitest ja kujundusest kuni kampaania elluviimiseni.

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.