See oli ideaalne hetk hakata mõtlema nii rebrändingule kui ka selle jätkuna uue kodulehe disainile ning loomulikult oli Nobel Digital valmis kaasa mõtlema ning koos kliendiga kaardistama kõik vajalikud sammud, mis toetaks Toosikannu Looduspargi uut ajastut.
Varasem visuaalne identiteet ei haakunud paraku enam uue visiooniga ning puudus ka terviklik CVI-dokument, mis aitaks turundust ühtsena ja järjepidevana hoida. Uus suund ei ole enam pelgalt looduskeskne puhkekeskus vaid terviklik kooslus mõnusast puhkusest ja ainulaadsetest elamustest.
Esmaseks ülesandeks sai uute loovkontseptsioonide väljatöötamine
Lõime 3 erinevat suunda, mis ühtisid kliendi visiooniga ja valisime neist ühe konkreetse, millega edasi minna. Täiendasime loovsuunda ja kaardistasime kõik vajalikud materjalid, mida kliendil turunduse ja brändi kasvatamiseks vaja läheks.
Kaasajastasime ka olemasolevat logo, et see ühilduks uue loovkontseptsiooniga ja kannaks selget kuvandit Toosikannu Looduspargi olemusest. Selle tulemusena oli meil olemas ühtne tunnetus Toosikannu värskest brändingust ning uus visuaalne identiteet sai kenasti dokumenteeritud.


Lisaks põhielementidele nagu uus logo, värvipalett, tüpograafia, pildikeel ja tunnusgraafika, täiendasime CVId mitmete kujundusnäidistega, brändi hääle ehk Tone of Voice’i määratlusega ja ka brändi arhetüübiga.



Põhjalik ja kaasaegne CVI dokument on funktsionaalseks tööriistaks, hoidmaks ühtset ja järjepidevat tunnetust nii visuaalselt kui keeleliselt – seda läbivalt kogu brändingus. Lisaks toetab uus identiteet kliendi soovitud kasvusuunda ja püsib sealjuures ajatu ilmega.

Järgmise sammuna tuli Nobel Digitalil asuda kliendi kodulehte uuendama
Lisaks visuaalsele muutusele ei saanud unustada veebilehe funktsionaalsust.
Kodulehe struktuuri loomisel lähtusime nii era- kui ärikliendi kasutajateekonna läbimõtestamisest ning Toosikannu väärtuspakkumise ja sihtgruppide ootuste kaardistamisest. Nii meile, kui ka kliendile, oli oluline, et sihtrühmad leiaksid uuel veebilehel kiirelt oma tee erinevatele teenusteni.

Disaini eesmärk oli edasi anda Toosikannus viibimise võlu ja emotsiooni, tagades samas selge ja kasutajasõbraliku navigatsiooni, mis pakub põhjalikku ja lihtsasti leitavat ülevaadet majutusest, elamustest ja sündmuste korraldamise võimalustest.



Kodulehe disaini ja arendustööde puhul pidasime ka silmas edasiarendatavust tulevikus. Toosikannu areneb kiiresti – valmimas on nii butiikspa kui ka restoran.
Vaata Toosikannu uut veebilehte SIIT.