Ettevõte on oma valdkonnas pika töö tulemusel jõudnud tipptegijate hulka ning visuaalne keel pidi sellele tasemele järele jõudma. Vana värvipalett ei toetanud soovitud väljapeetud ja preemium-brändi tunnetust.
Uuendusprotsess
Kaasajastamist vajas ka KSA koduleht. Peamisteks kitsaskohtadeks olid kasutusmugavus, keeruline navigeerimine olulise infoni. Samuti funktsionaalsed piirangud, mis takistasid veebilehe edasist arendamist.

Põhjaliku analüüsi ja testimise tulemusel leidsime sobiva lisavärvi: beeži. See aitab edaspidi edastada ettevõtte mainet väärika ja professionaalse brändina.
Uuendusprotsessis korrastasime loomulikult ka logo, kirjatüübid, pildikeele ja tunnusgraafika. Tulemuseks sündis kaasaegne ja terviklik visuaalne identiteet, mis kõnetab sihtrühmi soovitud preemium-tunnetusega ning pakub oluliselt täidlasem tööriista turunduseks.
Uuenenud CVI põhjal liikusime edasi kodulehe disaini ja arendusega. Disainitöö lähteülesandeks oli kasutajakogemuse parandamine, seega analüüsisime kogu veebilehe sisu ja kasutajateekonda.
Analüüsi tulemus:
- restruktureerisime sisu loogilisemaks,
- vähendasime ebavajalikke klikke,
- korrastasime sisuhierarhia,
- täiustasime navigeerimist.

Arvestades valdkonna eripära, on kodulehe külastajate peamiseks ootuseks saada piisavalt taustainfot ja vastused kõigile oma küsimustele. Seetõttu kujundasime vaated selge struktuuri ja hästi loetava disainiga, et ka mahukas sisu oleks lihtsasti haaratav ja kasutajasõbralik.

Tulemused
Selle töö tulemusel tabasime kaks kärbest ühe hoobiga:
- KSA visuaalne identiteet sai kaasaegse ilme, mis peegeldab soovitud preemium-tunnetust.
- Uus CVI dokument on oluliselt sisukam ja funktsionaalsem ning seeläbi ka tõhusam tööriist ettevõtte turunduseesmärkide täitmisel ja KSA brändituntuse kasvatamisel.


Ka uus koduleht on nüüd visuaalselt väske, kaasaegne ja professionaalne, toetades KSA visuaalset identiteeti. Külastajate teekond olulise sisuni on varasemast kiirem ja selgem. informatiivne, ent samas kergesti tarbitav sisu aitab kaasa nii päringute kui broneeringute kasvule.
KSA veebileht on nähtav SIIT.
“Oleme väga rahul uue veebilehega – see annab meie brändile värskema ja professionaalsema ilme ning lihtsustab klientidel vajaliku info leidmist. Projekti jooksul esines mõningaid keerukusi andmete ja sisu ülekandmisel, kuid saime vajalikud lahendused Nobeli võimaluste piires. Täname projektijuhti, kes oli kogu protsessi vältel kiiresti kättesaadav!”
– KSA meeskond