ET

Uus ajastu Hiiumaa spordis sündis koostöös Nobel Digitaliga

Enne tänavust sügist oli Hiiumaa teatud mõttes vaeslapse osas, sest tegemist oli ainsa maakonnaga, kus polnud tänapäevast moodsat suurt spordihoonet. Spordisaale Hiiumaal küll on, kuid need on üsna päevinäinud. Nüüd aga võivad Eesti suuruselt teise saare elanikud rinna kummi lüüa ning mõnuga sportida, sest on aeg liikuda!

Ligi 10 miljonit eurot maksev kompleks on üks suuremaid investeeringuid, mida avalik sektor viimasel ajal Hiiumaal teinud on. Selle raha eest kerkis keskus, mis peaks sobima ka kõige nõudlikumale atleedile. Näita oma korv- ja võrkpalli oskuseid, vudi kepiga saalihokiplatsil, mängi tennist, tao vutti, harrasta erinevaid kergejõustikualasid, tee jõudu! Kärdlas asuvas uues spordikompleksis on kõik vajalik tervislikuks eluks olemas. Ning isegi noortekeskus!

Uue kompleksi visuaalne- ja reklaamikeel usaldati Nobel Digitali kunstilistesse kätesse. Spordikeskuse logos kohtuvad omavahel Hiiumaa traditsioonilistest roigasaedadest inspireeritud motiiv ning dünaamiline ja jõuline sport. Kuna Hiiumaal on tehtud küll turismi- ja sadamabrändingut, kuid mitte spordibrändingut, tuli nuputada, kuidas sport ning etno omavahel sujuvalt kokku sobitada. Võtmesõnaks osutus just sport, kus kergelt laiaks venitatud O sümboliseerib nii kergejõustikuringi, hokiväljakut kui ka spordiplatsi. Aga miks mitte ka medalit.

Eesmärk oli luua inspireeriv visuaalne keel, mis kõnetaks samaväärselt tulevasi Hiiumaalt pärit olümpiavõitjaid kui ka täiesti tavalisi hiidlastest tervisesportlasi. Et treeningsaalis oleks mõnus rassida ja nautida ning tekiks tunne, et parimad päevad ja parimad tulemused ootavad alles ees.

„Väga huvitav on see, et selle projekti juures läks kõik kuidagi loomulikult ja hästi loogiliselt,“ kirjeldas Nobel Digitali disainer Tõnis Kenkmaa selge, lihtsa ja mõjusa pildikeele sündi. „See oli kuidagi eriline, et kõik sobis kiirelt hästi kokku.“ 

Samuti pärinevad Nobel Digitali sulest Hiiumaa spordikeskuse sõnumid – aeg mängida, aeg areneda, aeg liikuda ning aeg kasvada. Lihtsad sõnumid kirjeldavad, kuidas Hiiumaal on alanud uus ajastu ning kuidas hiidlased sellest võidavad.

Autor: Rando Reining

Digiturunduse projektijuht

JAGA POSTITUST

veel samal teemal

Verekeskus_thumbnail_1080x1080
Verekeskus - LÕIME UUSI VEREGRUPPE!
Hellus_thumbnail_1080x1080
#HELLUSEHOOG – südameid soojendav kampaania
screenshot-2020-10-28-at-15.58.54
AHHAA turunduskampaania
nd_hs_blogi01
Uus ajastu Hiiumaa spordis sündis koostöös Nobel Digitaliga
untitled-1-1
Edukas lumesahakampaania tõestas taas, et huumor töötab.
digital-partnerid
Kliendid vajavad silma paistmiseks aina erilisemaid oskusi
shutterstock_1171592476
Mis on bränd?

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.

Hea toode ei torka ilusa kuueta liialt silma. Sa ei taha, et sinu toode poelettidel konkurentide varju jääks. Disainime uued pakendid või anname vanadele värske hingamise.
Paneme tiimisiseselt ajud kokku ning leiame parima viisi, kuidas sinu toodet reklaamida. Alates strateegiast, sõnumitest ja kujundusest kuni kampaania elluviimiseni.

Anname sinu uuele ärile näo või värskendame vana. Loome kauni visuaalse keele ning ühtse sõnumiloogika.